Nopeat toimitukset
Rahtivapaus yli 350 €:n tilauksille
Trustpilot 4.3/5
Icon / Unknown / shopping-cartCreated with Sketch.
Nopeat toimitukset
Rahtivapaus yli 350 €:n tilauksille
Trustpilot 4.3/5
Icon / Unknown / shopping-cartCreated with Sketch.
Verkkokauppa
Ratkaisut ja palvelut
Asiakastarinat
Vastuullisuus

Lehdistötiedote 12.8.2022

Boxon Oy vahvistaa hallitustaan jatkaakseen positiivista kehitystä Suomen markkinoilla. Boxon Oy on kasvanut viimeisten vuosien aikana voimakkaasti ja valmistautuu nyt laajentumisen jatkumiseen Suomen markkinoilla. Kasvun oltua kolmantena peräkkäisenä vuonna kaksinumeroista ja tuotantoon tehtyjen lisäinvestointien myötä koettiin tarvetta vahvistaa edelleen toimitusketjun hallintaa, logistiikkaa ja hankintoja asiakaskokemuksen myönteisen kehityksen varmistamiseksi. Voimme iloksemme ilmoittaa, että Mikael Svennas ja Patrick Fernandes ovat liittyneet Boxon Oy:n hallitukseen heinäkuun alusta.

”Olen erittäin ylpeä voidessani toivottaa tervetulleeksi Mikael Svennasin ja Patrick Fernandesin hallitukseen. Heidän osaamisensa ja pitkä kokemuksensa toimituksista ja hankinnoista takaavat oikean profiilin viemään meidät seuraavalle tasolle. Tämä tuo arvokasta lisäystä Boxonille ja asiakkaillemme ”, sanoo Anders Yllfors, hallituksen puheenjohtaja.

Uusi hallituksen jäsen Mikael Svennas työskentelee toimitusketjun konsulttina/kumppanina Planet Logisticsissa. Mikaelilla on pitkä tausta toimitusketjun johtajana Valiolla sekä pakkausyhtiö Pyrollin toimitusjohtajana.

”Tuntuu erittäin hyvältä päästä Boxonin kaltaisen arvovetoisen ja kansainvälisen yrityksen hallitukseen. Odotan innolla, että saan tuoda vuosien aikana keräämääni osaamistani ja strategista ajattelua hyödynnettäväksi Boxonin kehittämisessä", sanoo Mikael Svennas, Boxon Oy:n hallituksen uusi jäsen.

Patrick Fernandes on Boxonin hankinnoista maailmanlaajuisesti vastaava johtaja ja osallistuu toimintaan pitkällä kokemuksellaan hankinnoista ja logistiikasta.

"Olen ilahtunut! En malta odottaa, että pääsen jakamaan useiden vuosien tuomaa kokemustani Boxon Groupin johtoryhmässä ja osallistumaan hankinta- ja toimitusketjun kehittämiseen”, sanoo Patrick Fernandes, Boxon Oy:n hallituksen uusi jäsen.

Uusien jäsenten lisäksi hallituksessa jatkavat myös Jukka Korpio, toimitusjohtaja Boxon Oy, ja Marko Häkkinen. Markolla on kokemusta startup- ja logistiikka-alan yrityksistä sekä yrittäjänä että sijoittajana. Lisäksi hän toimii useiden suomalaisten yritysten hallituksessa.

Lisätietoja:

Anders Yllfors, Chairman of the Board, anders.yllfors@boxon.com, +46 70 606 8771

Jukka Korpio, CEO Boxon OY, jukka.korpio@boxon.fi , +358 40 5454 912

Boxonista:

Boxon Oy:n toiminta perustuu jo vuonna 1985 perustettuun yritykseen, jolla on varastot ja tuotanto Helsingissä ja Lempäälässä sekä toimistot Kuopiossa ja Vaasassa. Se on 33 työntekijän ja yli 17 miljoonan euron liikevaihtonsa ansiosta yksi Suomen johtavista pakkausten ja niihin liittyvien automaatioratkaisujen toimittajista.

Boxon Group on kansainvälinen pakkausyritys, jonka pääkonttori sijaitsee Helsingborgissa sekä myyntikonttorit, tuotanto ja varastot Pohjoismaissa, Saksassa, Ranskassa ja Shanghaissa, Kiinassa. Boxon tarjoaa pakkausratkaisuja, etiketöintiä ja jäljitettävyyttä, koneita ja laitteita sekä palveluita pakkausteollisuudessa. Liiketoimintaan kuuluu 260 työntekijää, ja sen liikevaihto on 1,7 miljardia kruunua. Lisätietoja on osoitteessa www.boxon.com.

loading symbol