Pakkauksesta on tullut strateginen lisäarvon luoja. Oikean muotoilun, materiaalin ja toiminnallisuuden myötä pakkaus voi lisätä kannattavuutta, optimoida turvallisuuden sekä vähentää ympäristövaikutuksia. Asiakkaidemme kannalta se voi tarkoittaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia.
Mahdollisuudet ovat kasvaneet ja asiakaskohtaiset ratkaisut yleistyneet. Samalla me olemme kehittäneet pakkausvalikoimaamme. Nykyään me tarjoamme niin vakiopakkauksia, asiakaskohtaisia pakkauksia, erikoispakkauksia kuin myös suursäkkipakkauksia.
Pakkaus voi olla tärkeä kosketuspinta yrityksen ja sen asiakkaiden välillä. Se voi vahvistaa ostokokemusta, huolimatta siitä, onko kyse teollisuusyrityksen kuljetuspakkauksesta vai tuotemerkkiä vahvistavasta kuluttajapakkauksesta.
Asiakaskohtaisten pakkausten kysyntä kasvaa. Moderni painotekniikka sekä yhä pienempiä eriä tarkasti asiakkaiden toiveiden mukaisesti jalostavat koneet tarjoavat uusia mahdollisuuksia. Tämä kaikki kasvattaa luovuutta sekä meidän että asiakkaidemme keskuudessa. Suurin osa haasteista saadaan nykytekniikalla ratkaistua.
Tämä kehitys on johtanut siihen, että voimme nykyään tarjota markkinoiden laajimman vakiopakkausten, yksilöityjen pakkausten, erikoispakkausten ja suuremmille volyymeille tarkoitettujen irtotavarapakkausten valikoiman. Yhdessä etikettiratkaisujen ja automatisoitujen järjestelmien kanssa ne mahdollistavat asiakkaiden tarpeiden mukaisten pakkauskonseptien luonnin.