Icon / Unknown / shopping-cartCreated with Sketch.
0
Icon / Unknown / shopping-cartCreated with Sketch.

UKK- Usein kysyttyjä kysymyksiä

Valikoima ja tuotteet

Voinko tilata asiakaskohtaisia ​​tuotteita Boxonilta, esim. sellaisia, joissa on logoni tai erityinen malli?

Boxon tarjoaa sekä vakio- että asiakaskohtaisia ​​tuotteita. Vakiotuotteemme ovat suoraan tilattavissa verkossa, kun taas asiakaskohtaiset toiveet ratkaistaan kysynnän ja vuoropuhelun kautta. Kun olet ostanut meiltä asiakaskohtaisia ​​artikkeleita, sinulla on mahdollisuus tilata ne uudelleen suoraan verkosta.


Kuinka tehdä, jos tarvitsen kiireellistä huoltoa koneilleni?

Jos olet ostanut meiltä tulostimen, pakkauskoneen tai jonkin muun koneen, tarjoamme sekä hätä- että ennaltaehkäisevää palvelua. Lähetä palvelupyyntö, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian, tai soita asiakaspalveluumme 0207 789 970.

Tarvitsen pakkausmateriaalia, mutta minulla ei ole tilaa niille, mitä mahdollisuuksia minulla on?

Boxon tarjoaa totteiden varastointia, joka on suuri etu, kun sinulla on rajoitetusti tilaa. Olemme vuosien mittaan kehittäneet useita palveluita, jotka helpottavat asiakkaidemme toimintaa.

Tee ostoksia verkossa

Nykyiset asiakkaat – tilin aktivointi

Jos olet aiemmin ostanut Boxonilta muiden kanavien kautta (puhelin, sähköposti jne.), voit aktivoida online-tilisi antamalla aiemmin käyttämäsi sähköpostiosoitteen ja pyytämällä salasanaa. Sitten voit käyttää verkkokauppaa ja tarkastella tietojasi.

Uusi asiakas

Sinusta tulee verkkokauppa-asiakkaamme, kun teet tilauksen verkkokaupassa joko luomalla ensin tilin tai tekemällä ostoksia vieraana.
Käyttämäsi sähköpostiosoite on rekisteröity järjestelmäämme, joka tarkoittaa, että jos ostat vieraana useita kertoja samalla sähköpostiosoitteella ja valitset sitten tilin luomisen kyseiseen sähköpostiosoitteeseen, näet myös "vierasostoksesi".

Mitä etuja tilin luomisesta on?

Luomalla tilin näet tilauksesi historian, toimitusten tilan, tilausluettelot, tietosi ja saat mahdollisuuden päivittää osoitetietosi.
Lisäksi pääset käsiksi mahdollisiin asiakaskohtaisiin ​​tuotteisiin, vuokrasopimuksiin, varastoituihin tuotteisiin ja ehtoihin.

Jos unohdin sähköpostiosoitteeni tai salasanani?

Jos unohdat salasanasi, voit pyytää uutta antamalla sähköpostiosoitteesi. Jos olet unohtanut, mitä sähköpostiosoitetta käytit aiemmin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joko sähköpostitse tai chatin kautta.

Osto-opas - löydä oikea tuote

Mistä löydän tuotteita boxon.fi -sivustolta?

Päävalikossa Tuotteet-otsikon alla näet vakiovalikoimamme, jota voit ostaa verkosta. Jos olet kirjautunut sisään, näet myös asiakaskohtaiset tuotteet sekä varastoidut tuotteet kyseisen valikon otsikon alla.

Kuinka löydän oikean tuotteen?

Voit joko käyttää hakuominaisuutta löytääksesi tietyn tuotenumeron tai tuotteen. Jos olet kirjautunut sisään, voit hakea myös omilla tuotenumeroillasi.
Tuoteryhmäsivuilla voit käyttää myös vasemmalla olevaa suodatusta saadaksesi oikeat tuotteet tarkoituksen, käytön, koon tai muun määritelmän perusteella.

Toimitus ja rahti

Kuinka tuotteeni toimitetaan ja lähetetään?

Toimitamme suurimman osan tavaroista 2-3 työpäivän sisällä, ja käytämme luotettavia kuljettajia jakeluun Suomen sisällä. Lue lisää kohdasta Toimitusehdot.

Maksu ja reklamaatiot

Miten voin maksaa tuotteeni?

Boxon tekee yhteistyötä Svea Webpayn kanssa ja voit maksaa kortilla tai laskulla. Lue lisää myyntiehdoista.

Kuinka toimin, jos haluan reklamoida tuotteen?

Jos haluat reklamoida tuotteesta, ota meihin yhteyttä 10 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Sovimme sitten, miten tavaroiden kanssa toimitaan. Lue lisää myyntiehdoista.

Tehtäväni ja yksityisyyteni

Miten tallennatte antamani tiedot?

Boxonille on tärkeää, että asiakkaamme, toimittajamme ja sidosryhmämme voivat olla luottavaisia ja tuntea henkilökohtaisten tietojensa olevan turvassa.
Tallennamme tietosi voidaksemme toimittaa tavarat, sekä tilastointia ja asiakassuhteen ylläpitoa varten. Lue lisää siitä, kuinka käsittelemme tietojasi GDPR:n mukaisesti.

Miksi saan uutiskirjeen Boxonilta?

Olemme sisällyttäneet postituslistallemme ainoastaan ne henkilöt, jotka ovat antaneet siihen suostumuksensa.

Entä jos en halua vastaanottaa lisää uutiskirjeitä?

Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse tai lopettaa uutiskirjeemme tilaamisen uutiskirjeen alaosassa olevasta linkistä. Lue lisää tästä GDPR-tiedoista.